Неймінг

Неймінг – це створення назви компанії або торгової марки. Всьго лише одне або два слова, але такі що передадуть всю сутність та унікальність продукту чи компанії. Тому його так важко іноді підібрати. Це слово зобов’язане запам’ятовуватись і працювати на розвиток продукту. Неймінг для нас – це кретивне мислення, аналітичне опрацювання багатьх ідей і перевірка їх на унікальність. Це як створення нового життя.

FASTRO

FASTRO

неймінг мережі фастфуду
AGRAVERS

AGRAVERS

розробка назви та логотипу аграрної компанії
Pin Cup

Pin Cup

ребрендінг мережі кав’ярень
GreenWill

GreenWill

неймінг та розробка фірмового стилю
Famberry

Famberry

неймінг та стиль торгової марки
Fashtag

Fashtag

логотип та сайт соцмережі
PizzaLike

PizzaLike

неймінг, стиль піцерії
VIARON

VIARON

неймінг, стиль та сайт салонів віртуальної реальності

Неймінг – це Ваша унікальність.